אחסון לטווח ארוך

היתרונות של שירותי אחסון לטווח ארוך

על אף שתכונת האגירה טבועה אצלנו בני אדם, אנחנו צריכים להיזהר מכך שהבית שלנו הופך להיות מחסן של כל הדברים שכבר אין לנו צורך בהם, אבל בכל זאת היינו רוצים לשמור אותם. כשנכנסים לבית כזה מייד מרגישים באנרגיות של צפיפות, עומס וחוסר סדר. הבית הוא המקום בו אנחנו גרים, ולא המקום בו אנו מאחסנים את החפצים שאין לנו צורך בהם. בדיוק מהסיבה הזאת, ועל בסיס הצורך הזה, נוסדו שירותי האחסנה. שירותי אחסנה מאפשרים לנו למעשה לשכור חלל פנוי שבתוכו נוכל לאחסן כל חפץ שנרצה באופן בטוח ומוגן ובהישג יד. ישנם אנשים המשתמשים באותם שירותי אחסנה לצורך אחסנת תכולה של דירה, וישנם אנשים המשתמשים במחסנים אלה כמעין מחסן קבוע של הבית אליו הם יכולים להעביר מדי תקופה חפצים שהצטברו בבית והשימוש בהם, או הצורך בהם הוא אינו מיידי.בנוסף אנו מציעים שירותים של מחסנים לוגיסטיים עבור העסק שלכם.

חדר נוסף בבית

אחסון לטווח ארוך הוא למעשה שירות המספק לכם חדר נוסף אחד בבית, רק במקום אחר. מעטים הבית בישראל שיש להם מחסן צמוד, אבל אותם בתים שכן נהנים מיתרון זה, יכולים לספר לכם עד כמה המחסן הזה משרת אותם. ובכן, אם להם יש את הצורך במחסן, כנראה שלכולנו יש צורך כזה, ורק שירות אחסנה לטווח ארוך יכול לספק לנו אותו. במסגרת השירות של אחסון לטווח ארוך אתם למעשה שוכרים חלל בכל גודל שתרצו, והחלל הזה עומד לרשותכם, ורק לרשותכם. תוכלו לנעול אותו ולהגן עליו בכל אמצעי שתבחרו, והוא יהיה נגיש לכם בכל רגע שתצטרכו. היתרון הגדול של אחסון לטווח ארוך הוא שהמחסן עומד לרשותכם בכל עת. הרי צבירת חפצים בבית הוא לא אירוע חד פעמי אלא תהליך המתמשך יום יום לאורך כל תקופת חיינו. הצורך בחלל שבו אנו יכולים לאחסן חפצים שחשוב לנו לשמור, הוא צורך קבוע, ורק אחסון לטווח ארוך יכול לספק לנו את הצורך הזה.

מחיר טוב לפיסת נדל"ן

בנוסף, לשירותי אחסנה יש גם מחיר כפי שהיה ניתן לצפות. בכל זאת, אנחנו מקבלים פיסת קרקע, נכס נדל"ן לכל דבר, לרשותנו, ומן הסתם יש לכך עלות. העניין הוא שככל שאנחנו שוכרים את אותה פיסת קרקע לטווח ארוך יותר כך המחיר שלה פר תקופה הוא נמוך יותר. השכרת מחסן לטווח קצר של חודש חודשים היא עסק יקר, והשימוש בה נעשה רק כאשר אין לנו ברירה. לעומת זאת, אחסון לטווח ארוך מציע לנו מחירים מעולים שבסופו של דבר הופכים את העניין למשתלם על פני כל אלטרנטיבה אחרת. כאשר אנחנו שוכרים דירה, בעל הדירה מניח שאנחנו משתמשים בה למגורים, ולכן המחיר שלה הוא יקר. כאשר אנחנו שוכרים מחסן, ברור לבעל המחסן שהשימוש בה הוא לטובת אחסנה, ואנשים לא ישלמו על זה מחיר שהיו משלמים על כל ארבעה קירות, ולכן רמת המחירים בשירות של השכרת מחסנים היא נמוכה באופן משמעותי ביחס לעולם הנדל"ן.

מחסן לשירותכם ולשירות בני משפחתכם

הילדים גדלים, יוצאים מהבית, מתחילים לשכור דירות, לעבור מדירה לדירה, ולאט לאט צוברים רכוש ופריטי ריהוט. לעיתים הם צריכים מקום לאחסן מיטה, מקרר, או סלון שאין להם בו צורך. אחסון לטווח ארוך מעניק לכם חלל קבוע העומד לרשותכם כל הזמן, ובו יוכלו הילדים שלכם לאחסן את הדברים שלהם עד אשר יעלה שוב הצורך להשתמש בהם. כל מי שיש לו מחסן קבוע ליד הבית יכול לספר לכם עד כמה זה נוח, וכעת גם אתם יכולים.